“Pedaqogika, psixologiya və onların tədrisi texnologiyası” kafedrasının yaranma tarixi 1974-cü ilə gedib çıxır. Müxtəlif vaxtlarda kafedranın adı “Pedaqogika və psixologiya”, “Pedaqogika, psixologiya və onların tədrisi metodikası”, “Xüsusi və ümümi elmi fənlər” adlanmışdır. Kafedranın ilk müdiri dosent Süleyman Zeynalov olmuşdur. Sonralar kafedraya dosent İslam Həşimov, dosent Mirələm Vəliyev və dosent Şərqiyyə Quliyeva rəhbərlik etmişlər. Hazırda kafedraya ped.ü.f.d., baş müəllim Kərimli (Hüseynov) Tahir Mehdixan oğlu rəhbərlik edir. Kafedrada əsasən pedaqogika və psixologiya fənləri tədris olunur. Fənlərin tədrisi 19 müəllim tərəfindən həyata keçirilir ki, onlardan 1-i dosent 2-i fəlsəfə doktoru, baş müəllim, 7-i baş müəllim, 9-u müəllimdir.
Kafedrada tədris olunan fənlər:
| 1. | Pedaqogika |
| 2. | S/f.VIII Blok. Məktəbəqədər yaşlı uşaqların ekoloji tərbiyəsi |
| 3. | Məktəb təliminə hazırlığın əsasları |
| 4. | İbtidai siniflərdə texnologiya və onun tədrisi metodikası |
| 5. | Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində əmək və onun tədrisi metodikası |
| 6. | Fərdlər, qruplar və ailələrlə sosial iş |
| 7. | Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində musiqi və onun tədrisi metodikası |
| 8. | Seçmə fənn: X Blok. Deviant davranış. |
| 9. | Sosial işdə tədqiqat metodları-2 |
| 10. | S/f. VI Blok. Psixologiyada riyazi metodlar |
| 11. | Psixoanaliz |
| 12. | Sosial işdə tədqiqat metodları-1 |
| 13. | Mülki müdafiə |
| 14. | S/f. VII Blok. Ünsiyyət və münasibətlərin psixologiyası |
| 15. | Şəxsiyyət və fəaliyyət psixologiyası |
| 16. | Seçmə fənn: XII Blok. Psixokorreksiya |
| 17. | S/f. X Blok Eksperimental şəraitlərdə psixoloji xidmət |
| 18. | Seçmə fənn: 1 Blok. Müəllimlik ixtisasına giriş |
| 19. | Seçmə fənn: XII Blok. Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində fəaliyyətin planlaşdırılması |
| 20. | Sosial pedaqogika |
| 21. | Seçmə fənn:V Blok. Uşaq hüquqlarının müdafiəsi və sağlamlığının qorunması |
| 22. | S/f. II Blok. İdarəetmə və menecment psixologiyası |
| 23. | S/f. IV Blok. Sinifin idarə olunması |
| 24. | S/f. VIII Blok. İstedadlı uşaqların psixologiyası |
| 25. | Seçmə fənn: X Blok. Məktəbəqədər təhsildə uşaq inkişafının izlənməsi və
dəyərləndirilməsi |
| 26. | Seçmə fənn: V Blok. Psixoloji konsilimlar və treninq |
| 27. | S/f.Vll Blok. Zərərli vərdişlərin alüdəçiləri ilə sosial iş |
| 28. | Neyrobiologiya |
| 29. | İnklüziv təhsil və fərdiləşdirilmiş təlim |
| 30. | İbtidai siniflərdə fiziki tərbiyə və onun tədrisi metodikası |
| 31. | Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində fiziki mədəniyyət |
| 32. | S/f. IX Blok. Məktəbəqədər təhsildə əqli tərbiyə və əqli inkişaf məsələləri |
| 33. | Məktəbəqədər təhsil müəssisələrin idarə edilməsi və ona rəhbərlik |
| 34. | S/f. VI Məktəbəqədər yaşlı uşaqların ailədə milli tərbiyə məsələləri |
| 35. | S/f. XI Blok. Məktəbəqədər təhsil müəssələrində bayramların təşkili və teatrlaşdırma fəaliyyəti |
| 36. | Seçmə fənn: II Blok Məktəbəqədər yaş dövründə oyunlar və oyuncaqlar |
| 37. | S/f. III.blokI. Məktəbəqədər yaşlı uşaqların sosial-emesional inkişafı |
| 38. | Məktəbəqədər təhsilin inkişaf tarixi |
| 39. | Seçmə fənn: IX Blok. Psixopedaqogika |
| 40. | Seçmə fənn: XI Blok. Humanist psixologiya |
| 41. | S/f. IV Blok. Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində ailələrlə işin təşkili |
| 42. | Məktəbəqədər pedaqogika |
| 43. | Pedaqogika-2 |
| 44. | İbtidai siniflərdə inkülüziv təhsil |
| 45. | S/f. IV Blok. Sinifin idarə olunması |
| 46. | S/f. VII Blok. Məktəbəqədər yaşlı uşaqlarla loqopedik işin təşkili |
| 47. | Pedaqogika – 1 |
| 48. | Məktəbəqədər təhsil müəsisələrində təsviri fəaliyyət və onun tədrisi metodikası |
| 49. | Təhsil və pedaqoji fikir tarixi |
| 50. | İbtidai təhsilin pedaqogikası |
| 51. | Məktəbəqədər təhsildə pedaqoji texnologiyalar və innovassiyalar |
| 52. | Tərbiyəçi müəllimin pedaqoji ustalığı |
| 53. | Təhsil sistemi və layihələrin idarə edilməsi |
| 54. | Psixologiya |
| 55. | Psixologiyanın tədrisi metodikası |
| 56. | Klinik psixologiya |
| 57. | Pedaqoji psixologiya |
| 58. | Sosial psixologiya |
| 59. | Uşaq psixologiyası |
| 60. | Ailə və gender psixologiyası |
| 61. | İnkişaf və yaş psixologiyası |
| 62. | Ailənin psixoterapiyası |
| Eksperimental psixologiya | |
| 63. | Psixofiziologiya |
| 64. | Psixodiaqnostika və psixokonsultasiya |
| 65. | Təhsildə sosial-psixoloji xidmət və psixoloji praktikum |
| 66. | Psixi saglamlıq |
| 67. | Məhdud imkanlı uşaqların psixologiyası
S/f. III Blok.İbtidai təhsilin kurikulumu |
| 68. | Seçmə fənn: III Blok . Peşə etikası
İbtidai siniflərdə həyat bilgisi və onun tədrisi metodikası |
| 69. | İbtidai siniflərdə təsviri incəsənət və onun tədrisi metodikası |
| 70. | İbtidai siniflərdə musiqi və onun tədrisi metodikası |
| 71. | Ətraf aləmlə tanışlığın metodikası |
| 72. | Uşaq anatomiyası, fiziologiyası və gigiyenası |
| 73. | Mülki müdafiə və ilkin tibbi yardım |
Kafedrada 1 istiqamət üzrə, 3 mövzuda 39 elmi-tədqiqat işi yerinə yetirilir. Eyni zamanda kafedra tərəfindən dərslik, dərs vəsaiti, monaqrafiyalar da hazırlanaraq tələbələrin və geniş oxucu kütləsinin istifadəsinə verilir. Kafedra əməkdaşları mütəmadi olaraq konfranslarda elmi məruzələrlə çıxış edir, dövri jurnallarda məqalələr çap etdirirlər. Son 2023/2025 ci ildə kafedra əməkdaşları tərəfindən, 5 proqram 2 dərs vəsait hazırlanmış, 123 məqalə (48-i xaricdə), 30 tezis (5-ü xaricdə) çap etdirilmişdir.
Dərslik, dərs vəsaiti, metodik vəsait və monoqrafiyalar:
- T.ü.f.d., b/m. Ə.Nəcəfov. Azərbaycan Respublikasının Dağlıq Qarabağ Muxtar vilayətində kitabxana işinin tarixindən (1923-1990-cı illər). Monoqrafiya, Bakı, Səda, 2000, 340 s.
- T.ü.f.d., b/m. Ə.Nəcəfov. Xankəndi Pedaqoji İnstitutu. Monoqrafiya, Bakı, Səda, 2000, 334 s.
- ü.f.d., b/m. Ə.Nəcəfov. Bəxtəvərsən, könlüm… (Həsən Küskünün yaradıcılığında təlim-tərbiyə məsələləri haqqında). Monoqrafiya, Bakı, Səda, 2000, 83 s.
- b/m. S.Məmmədova. İbtidai siniflərdə biliyin yoxlanılmasının bəzi məsələləri. Metodik tövsiyə, Bakı, 2001, 34 s.
- b/m. S.Məmmədova. Kiçikyaşlı məktəblilərin psixoloji xususiyyətləri. Metodik vəsait, Bakı, 2001, 39 s.
- b/m. S.Məmmədova. Dərsə verilən müasir tələblər. Metodik vəsait, Bakı, 2007, 30 s.
- b/m. S.Məmmədova. Təlimin inkişafetdrici formalarının həyata keçirilməsi yolları. Metodik vəsait, Bakı, 2010, 36 s.
- ü.f.d., b/m. Ə.Nəcəfov. Xəqani Məmmədov: Bibliqorafiya. Bakı, 2010, 31 s.
- b/m. Ü.Quliyeva. Həyat bilgisi. Dərslik, Bakı, “Nərgiz”, 2014, 264 s
- b/m. H.Əliyeva, b/m. A.Əliyev. Qarabağ tarixinin öyrənilməsində Mirzə Adgözəl bəyin Qarabağnamə əsərinin rolu. Dərs vəsaiti, Ağcabədi, “Faziloğlu”, 2015, 71 s.
- ü.f.d., b/m. Ə.Nəcəfov. Gövhər Ağa Cavanşirin maarifçilik fəaliyyəti. Monoqrafiya, Bakı, 2017, 106 s.
- ü.f.d., b/m. Ə.Nəcəfov. Mənalı ömür. Monoqrafiya, Bakı, “Elm və təhsil”, 2017, 347 s.
- ü.f.d., b/m. Ə.Nəcəfov. Cocuq Mərcanlı məscidi: İslam dəyərlərinə töhfə. Monoqrafiya, Bakı, “Saral”, 2017, 65 s.
- ü.f.d., b/m. T.Kərimli. M.M.Nəvvab Qarabaği təlim-tərbiyə haqqında. Metodik vəsait, Bakı, ADPU, 2017, 80 s.
- ü.f.d., b/m. Ə.Nəcəfov. Həmidə Məmmədquluzadənin maarifçilik fəaliyyəti. Metodik vəsait. Bakı, 2018, 75 s.
- ü.f.d., b/m. T.Kərimli, dos. Z.Kazımov. Riyaziyyat təlimində inkişafetdirici çalışmalardan istifadə yolları (I-IV siniflər). Dərs vəsaiti. Bakı, 2018, 300 s.
- ü.f.d., b/m. T.Kərimli. M.M.Nəvvab Qarabağinin həyatı, maarifçilik fəaliyyəti və pedaqoji görüşləri. Monoqrafiya, Bakı, ADPU, 2021, 149 s.
- ü.f.d., b/m. T.Kərimli, t.ü.f.d., b/m. A.Kərimli. Görkəmli şəxsiyyətlər Müəllim haqqında. Metodik vəsait, Bakı, ADPU, 2021, 87 s.
- p.ü.f.d.b/m T.M.Kərimli, Milli-qarabağ torpağının aqrokimyəvi, bioloji xüsusiyyətləri və ondan səmərəli istifadə (Dərs vəsaiti) Bakı 2023
- dos. F.T. Cəfərov, ÜMUMMILLI LIDER HEYDƏR ƏLIYEV VƏ AZƏRBAYCAN təhsilinin inkışafı seçmə fənni üzrə ( proqram) Ağcabədi 2022
- dos. F.T. Cəfərov, Təhsil sistemi və layihələrin idarə olunması (proqram) Bakı 2023
- dos. F.T. Cəfərov, Azərbaycan Landşaftı (proqram) Bakı
- dos. F.T. Cəfərov, Qarabağ-Mil torpaqlarının aqrokimyəvi, bioloji xüsusiyyətləri və onlardan səmərəli istifadə (dərs vəsait) Bakı 2023
- dos. F.T. Cəfərov, Ekoloji Kənd Təsərrüfatı məhsulu istehsalında fermer nəyi bilməlidir? (metodiki tovsiyyə) Gəncə 2023
- dos. F.T. Cəfərov, “Məktəbəqədər yaşlı uşaqların ekoloji tərbiyəsi” Seçmə fənni üzrə ( proqram) Ağcabədi 2024
- t.ü.f.d , b/m. Ə. Ş.Nəcəfov, Azərbaycan təhsili və layihələrin idarə edilməsi
- m. S.T. Mirzəyeva, İbtidai təhsilin kurikullumu (proqram) Ağcabədi 2025
- b/m. A.Y.Əlizadə, Fəlsəfə (proqram) Ağcabədi 2023
- m. N.S.Həsənova, S/f. XI Blok. Məktəbəqədər təhsil müəssələrində bayramların təşkili və teatrlaşdırma fəaliyyəti
Kafedranın təşkil etdiyi tədbirlər:
- “Azərbaycan pedaqoji fikir tarixində İravan Müəllimlər Seminariyasının rolu” mövzusunda elmi-praktik konfrans. Dekabr 2022.
- “Şuşada tarixi abidələrin qorunmasında Heydər Əliyevin rolu” mövzusunda dəyirmi masa. Aprel 2023.
Əlaqə:
Ünvan: ADPU-nun Ağcabədi filialının tədris binası, otaq 208
E-mail: tahir.kerimli52@mail.ru
Tel: 050 6620158
