“Pedaqogika, psixologiya və onların tədrisi texnologiyası” kafedrasının yaranma tarixi 1974-cü ilə gedib çıxır. Müxtəlif vaxtlarda kafedranın adı “Pedaqogika və psixologiya”, “Pedaqogika, psixologiya və onların tədrisi metodikası”, “Xüsusi və ümümi elmi fənlər” adlanmışdır. Kafedranın ilk müdiri dosent Süleyman Zeynalov olmuşdur. Sonralar kafedraya dosent İslam Həşimov, dosent Mirələm Vəliyev və dosent Şərqiyyə Quliyeva rəhbərlik etmişlər. Hazırda kafedraya ped.ü.f.d., baş müəllim Kərimli (Hüseynov) Tahir Mehdixan oğlu rəhbərlik edir. Kafedrada əsasən pedaqogika və psixologiya fənləri tədris olunur. Fənlərin tədrisi 19 müəllim tərəfindən həyata keçirilir ki, onlardan 1-i  dosent  2-i fəlsəfə doktoru, baş müəllim, 7-i baş müəllim, 9-u müəllimdir.

Kafedrada tədris olunan fənlər:

 

 

1.        Pedaqogika
2.        S/f.VIII Blok. Məktəbəqədər yaşlı uşaqların ekoloji tərbiyəsi
3.        Məktəb təliminə hazırlığın əsasları
4.        İbtidai siniflərdə texnologiya və onun tədrisi metodikası
5.        Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində əmək və onun tədrisi metodikası
6.        Fərdlər, qruplar və ailələrlə sosial iş
7.        Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində musiqi və onun tədrisi metodikası
8.        Seçmə fənn: X  Blok.  Deviant davranış.
9.        Sosial işdə tədqiqat metodları-2
10.    S/f. VI Blok. Psixologiyada riyazi metodlar
11.    Psixoanaliz
12.    Sosial işdə tədqiqat metodları-1
13.    Mülki müdafiə
14.    S/f. VII Blok. Ünsiyyət və münasibətlərin psixologiyası
15.    Şəxsiyyət və fəaliyyət psixologiyası
16.    Seçmə fənn: XII Blok. Psixokorreksiya
17.    S/f. X Blok Eksperimental şəraitlərdə psixoloji xidmət
18.    Seçmə fənn: 1 Blok. Müəllimlik ixtisasına giriş
19.    Seçmə fənn: XII Blok. Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində fəaliyyətin planlaşdırılması
20.    Sosial pedaqogika
21.    Seçmə fənn:V Blok. Uşaq hüquqlarının müdafiəsi və sağlamlığının qorunması
22.    S/f. II Blok. İdarəetmə və menecment psixologiyası
23.    S/f. IV Blok. Sinifin idarə olunması
24.    S/f. VIII Blok. İstedadlı uşaqların psixologiyası
25.    Seçmə fənn: X Blok. Məktəbəqədər təhsildə uşaq inkişafının izlənməsi və

dəyərləndirilməsi

26.    Seçmə fənn: V Blok. Psixoloji konsilimlar və treninq
27.    S/f.Vll Blok. Zərərli vərdişlərin alüdəçiləri ilə sosial iş
28.    Neyrobiologiya
29.    İnklüziv təhsil və fərdiləşdirilmiş təlim
30.    İbtidai siniflərdə fiziki tərbiyə və onun tədrisi metodikası
31.    Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində fiziki mədəniyyət
32.    S/f. IX Blok. Məktəbəqədər təhsildə əqli tərbiyə və əqli inkişaf məsələləri
33.    Məktəbəqədər təhsil müəssisələrin idarə edilməsi və ona rəhbərlik
34.    S/f. VI Məktəbəqədər yaşlı uşaqların ailədə milli tərbiyə məsələləri
35.    S/f. XI Blok. Məktəbəqədər təhsil müəssələrində bayramların təşkili və teatrlaşdırma fəaliyyəti
36.    Seçmə fənn: II Blok Məktəbəqədər yaş dövründə oyunlar və oyuncaqlar
37.    S/f. III.blokI. Məktəbəqədər yaşlı uşaqların sosial-emesional inkişafı
38.    Məktəbəqədər  təhsilin inkişaf tarixi
39.    Seçmə fənn: IX Blok. Psixopedaqogika
40.    Seçmə fənn: XI Blok. Humanist psixologiya
41.    S/f. IV Blok. Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində ailələrlə işin təşkili
42.    Məktəbəqədər pedaqogika
43.    Pedaqogika-2
44.    İbtidai siniflərdə inkülüziv təhsil
45.    S/f. IV Blok. Sinifin idarə olunması
46.    S/f. VII Blok. Məktəbəqədər yaşlı uşaqlarla loqopedik işin təşkili
47.    Pedaqogika – 1
48.    Məktəbəqədər təhsil müəsisələrində təsviri fəaliyyət və onun tədrisi metodikası
49.    Təhsil və pedaqoji fikir tarixi
50.    İbtidai təhsilin pedaqogikası
51.    Məktəbəqədər təhsildə pedaqoji texnologiyalar və innovassiyalar
52.    Tərbiyəçi  müəllimin pedaqoji ustalığı
53.    Təhsil sistemi və layihələrin idarə edilməsi
54.    Psixologiya
55.    Psixologiyanın tədrisi metodikası
56.    Klinik psixologiya
57.    Pedaqoji psixologiya
58.    Sosial psixologiya
59.    Uşaq psixologiyası
60.    Ailə və gender psixologiyası
61.    İnkişaf və yaş psixologiyası
62.    Ailənin psixoterapiyası
  Eksperimental psixologiya
63.    Psixofiziologiya
64.    Psixodiaqnostika və psixokonsultasiya
65.    Təhsildə sosial-psixoloji xidmət və psixoloji praktikum
66.    Psixi saglamlıq
67.    Məhdud imkanlı uşaqların  psixologiyası

S/f. III Blok.İbtidai təhsilin kurikulumu

68.    Seçmə fənn: III Blok . Peşə etikası

İbtidai siniflərdə həyat bilgisi və onun tədrisi metodikası

69.    İbtidai siniflərdə təsviri incəsənət və onun tədrisi metodikası
70.    İbtidai siniflərdə musiqi və onun tədrisi metodikası
71.    Ətraf aləmlə tanışlığın metodikası
72.    Uşaq anatomiyası, fiziologiyası və gigiyenası
73.    Mülki müdafiə və ilkin tibbi yardım
 

Kafedrada 1 istiqamət üzrə, 3 mövzuda 39 elmi-tədqiqat işi yerinə yetirilir. Eyni zamanda kafedra tərəfindən dərslik, dərs vəsaiti, monaqrafiyalar da hazırlanaraq tələbələrin və geniş oxucu kütləsinin istifadəsinə verilir. Kafedra əməkdaşları mütəmadi olaraq konfranslarda elmi məruzələrlə çıxış edir, dövri jurnallarda məqalələr çap etdirirlər. Son 2023/2025 ci  ildə kafedra əməkdaşları tərəfindən, 5 proqram 2 dərs vəsait hazırlanmış, 123 məqalə (48-i xaricdə), 30 tezis (5-ü xaricdə) çap etdirilmişdir.

 

          Dərslik, dərs vəsaiti, metodik vəsait və monoqrafiyalar:

  1. T.ü.f.d., b/m. Ə.Nəcəfov. Azərbaycan Respublikasının Dağlıq Qarabağ Muxtar vilayətində kitabxana işinin tarixindən (1923-1990-cı illər). Monoqrafiya, Bakı, Səda, 2000, 340 s.
  2. T.ü.f.d., b/m. Ə.Nəcəfov. Xankəndi Pedaqoji İnstitutu. Monoqrafiya, Bakı, Səda, 2000, 334 s.
  3. ü.f.d., b/m. Ə.Nəcəfov. Bəxtəvərsən, könlüm… (Həsən Küskünün yaradıcılığında təlim-tərbiyə məsələləri haqqında). Monoqrafiya, Bakı, Səda, 2000, 83 s.
  4. b/m. S.Məmmədova. İbtidai siniflərdə biliyin yoxlanılmasının bəzi məsələləri. Metodik tövsiyə, Bakı, 2001, 34 s.
  5. b/m. S.Məmmədova. Kiçikyaşlı məktəblilərin psixoloji xususiyyətləri. Metodik vəsait, Bakı, 2001, 39 s.
  6. b/m. S.Məmmədova. Dərsə verilən müasir tələblər. Metodik vəsait, Bakı, 2007, 30 s.
  7. b/m. S.Məmmədova. Təlimin inkişafetdrici formalarının həyata keçirilməsi yolları. Metodik vəsait, Bakı, 2010, 36 s.
  8. ü.f.d., b/m. Ə.Nəcəfov. Xəqani Məmmədov: Bibliqorafiya. Bakı, 2010, 31 s.
  9. b/m. Ü.Quliyeva. Həyat bilgisi. Dərslik, Bakı, “Nərgiz”, 2014, 264 s
  10. b/m. H.Əliyeva, b/m. A.Əliyev. Qarabağ tarixinin öyrənilməsində Mirzə Adgözəl bəyin Qarabağnamə əsərinin rolu. Dərs vəsaiti, Ağcabədi, “Faziloğlu”, 2015, 71 s.
  11. ü.f.d., b/m. Ə.Nəcəfov. Gövhər Ağa Cavanşirin maarifçilik fəaliyyəti. Monoqrafiya, Bakı, 2017, 106 s.
  12. ü.f.d., b/m. Ə.Nəcəfov. Mənalı ömür. Monoqrafiya, Bakı, “Elm və təhsil”, 2017, 347 s.
  13. ü.f.d., b/m. Ə.Nəcəfov. Cocuq Mərcanlı məscidi: İslam dəyərlərinə töhfə. Monoqrafiya, Bakı, “Saral”, 2017, 65 s.
  14. ü.f.d., b/m. T.Kərimli. M.M.Nəvvab Qarabaği təlim-tərbiyə haqqında. Metodik vəsait, Bakı, ADPU, 2017, 80 s.
  15. ü.f.d., b/m. Ə.Nəcəfov. Həmidə Məmmədquluzadənin maarifçilik fəaliyyəti. Metodik vəsait. Bakı, 2018, 75 s.
  16. ü.f.d., b/m. T.Kərimli, dos. Z.Kazımov. Riyaziyyat təlimində inkişafetdirici çalışmalardan istifadə yolları (I-IV siniflər). Dərs vəsaiti. Bakı, 2018, 300 s.
  17. ü.f.d., b/m. T.Kərimli. M.M.Nəvvab Qarabağinin həyatı, maarifçilik fəaliyyəti və pedaqoji görüşləri. Monoqrafiya, Bakı, ADPU, 2021, 149 s.
  18. ü.f.d., b/m. T.Kərimli, t.ü.f.d., b/m. A.Kərimli. Görkəmli şəxsiyyətlər Müəllim haqqında. Metodik vəsait, Bakı, ADPU, 2021, 87 s.
  19. p.ü.f.d.b/m T.M.Kərimli, Milli-qarabağ torpağının aqrokimyəvi, bioloji xüsusiyyətləri və ondan səmərəli istifadə (Dərs vəsaiti) Bakı 2023
  20. dos. F.T. Cəfərov, ÜMUMMILLI LIDER HEYDƏR ƏLIYEV VƏ AZƏRBAYCAN təhsilinin inkışafı seçmə fənni üzrə ( proqram) Ağcabədi 2022
  21. dos. F.T. Cəfərov, Təhsil sistemi və layihələrin idarə olunması (proqram) Bakı 2023
  22. dos. F.T. Cəfərov, Azərbaycan Landşaftı (proqram) Bakı
  23. dos. F.T. Cəfərov, Qarabağ-Mil torpaqlarının aqrokimyəvi, bioloji xüsusiyyətləri və onlardan səmərəli istifadə ​ (dərs vəsait) ​Bakı ​2023
  24. dos. F.T. Cəfərov, Ekoloji Kənd Təsərrüfatı məhsulu istehsalında fermer nəyi bilməlidir? (metodiki tovsiyyə) Gəncə 2023
  25. dos. F.T. Cəfərov, “Məktəbəqədər yaşlı uşaqların ekoloji tərbiyəsi” Seçmə fənni üzrə ( proqram) Ağcabədi 2024
  26.  t.ü.f.d , b/m. Ə. Ş.Nəcəfov, Azərbaycan təhsili və layihələrin idarə edil​məsi
  27. m. S.T. Mirzəyeva, İbtidai təhsilin kurikullumu (proqram) Ağcabədi 2025
  28.  b/m. A.Y.Əlizadə, Fəlsəfə (proqram) Ağcabədi 2023
  29.  m. N.S.Həsənova,  S/f. XI Blok. Məktəbəqədər təhsil müəssələrində bayramların təşkili və teatrlaşdırma fəaliyyəti

 

 

Kafedranın təşkil etdiyi tədbirlər:

  1. “Azərbaycan pedaqoji fikir tarixində İravan Müəllimlər Seminariyasının rolu” mövzusunda elmi-praktik konfrans. Dekabr 2022.
  2. “Şuşada tarixi abidələrin qorunmasında Heydər Əliyevin rolu” mövzusunda dəyirmi masa. Aprel 2023.

 

 

Əlaqə:

Ünvan: ADPU-nun Ağcabədi filialının tədris binası, otaq 208

E-mail: tahir.kerimli52@mail.ru

Tel: 050 6620158

“Pedaqogika, psixologiya və onların tədrisi texnologiyası” kafedrası